pondělí 26. srpna 2013

Háčkovaná sukýnka 2

Děkuji za ZDROJ

Sukýnku začnete řetízkovými oky,které spojíte do kruhu.Další řadu budete háčkovat dlouhé sloupky .Potom jsem v dalších řadach přidala nějaky ten dlouhý sloupek navíc ,aby se sukýnka pěkně trochu rozšiřovala.
Asi 14 řad jsem udělala z ds,záleží na vás kolik jich udělate.
Pak jsem začala háčkovat síťový vzor -1 dlouhý sloupek 1 řetízkové oko -stále pořád dokola,až si uháčkujete potřebnou délku sukýnky, v každé řadě jsem také přidala nějaký ten dlouhý sloupek navíc,aby se mi sukýnka pěkně nařasila. a hned jsem pokračovala háčkováním okrasným volánkem.
vzoreček na volánek řo -řetízkové oko, ds - dlouhý sloupek ks -krátký sloupek
1řada - do dl.sloupku uháčkovat 5krát dlouhý sloupek,2řo,2dl.sloupky z předešlé řady přeskočit a až do toho třetího ds z předešlé řady uháčkovat ks,2řo,do 3ds z předešlé řady uháčkovat 5krát dlouhý sloupek a pořád dokola až do konce řady
2 řada- dlouhé sloupky bude háčkovat do ds z předešlé řady to je ds do 1ds z předešlé řady,ds do 2ds z předešlé řady,do 3ds z předešlé řady uháčkujeme ds -2řo-ds,do 4ds z předešlé řady ds,do 5ds z předešlé řady ds,3řo.opakujeme až do konce řady
3 řada - do 3ds z předešlé řady uháčkovat ds,do toho obloučku z řo z předešlé řady uháčkovat ds-ds-ds-2řo-ds-ds-ds,do 5ds z předešlé řady uháčkovat ds, ks uháčkujeme do řo z předešlé řady
4 řada do 3ds z předešlé řady uháčkovat ds,do 4ds z před.řady ds,do obloučku z řo z předešlé řady ds-ds-ds-2řo-ds-ds-ds,do 5ds z před.řady uháčkovat ds,do 6ds z před.řady uháčkovat ds
opakujeme až do konce řady.
tady jsem si vzoreček upravila 5řadu jsem vynechala a háčkovala jsem až tu další to je
ds do ds z před.řady,2řo,dom obloučku z řo z předešlé řady uháčkovat ds-ds-5řo-ds-ds,2řo-dsmezi ty vějířky,2řo opakujeme do konce řady

Žádné komentáře:

Okomentovat